Loading...

اخبار

با این وسیله، در نور کم سلفی های بهتری بگیرید

نوشته شده در : 2015/07/22 - 09:42
عکاسی سلفی این روز ها خیلی طرفدار دارد؛ آن قدر که در هر مرکز خرید و یا مکانی دیدنی افرادی مشاهده می‌شوند که مونوپاد بلند قامتی در حال تصویر برداری از خود هستنـــد. اما این ها یک مشکل بزرگ دارند و آن هم این است که در نور کم نمی‌توانند شاهکار کنند. اما یک طراح و عکاس ژاپنی به نام جولی واتای این مشکل را با معرفی حلقه ای رفع کرده است.

selfie-news

 

سلفی ها این روز ها آنقدر همه گیر شده اند که در هر فروشگاهی تجهیزات مربوط به این نوع عکاسی مشاهده می‌شود. از مونوپاد ها گرفته تا شاتر و در نهایت انواع مختلف لنز ها که هرکدام زیبایی خاصی به عکس می‌دهند. اما با این حال دوربین های سلفی یک ایراد بزرگ دارند و آن هم مشکل نور است؛ این لنز ها در نور کم نمی‌توانند به خوبی روز ها تصویر برداری کنند.

 

یک عکاس و طراح صنعتی به نام Julie Watai که در ژاپن زندگی می کند، توانسته از این خلاٌ بزرگ اســــتفاده کند و با معرفی یک حلقه جالب این مشکل را تا حدی مرتفع سازد.

 

این حلقه مخصوص آیفون و یا دیگر تلفن های هوشمند است و دارای مهندسی دقیقی است، به گونه ای که نورپردازی آن کاملا حساب شده است. طبق توضیح Watai سازنده این محصول، نور ها به گونه ای می‌تابند که سایه ها به حداقل برسد و با این کار صورت بدون چاله و صاف و در عین حال پر نور تر نشان داده شود.

 

selfie-news

 

این دستگاه با گیره ای به گوشی متصل شده و یا جدا می‌شود؛ در ضمن برشی برای لنز دوربین نیز در اختراع Watai جا دارد. لازم به ذکر است که هنوز هیچ اطلاعی از تاریخ عرضه و قیمت دستگاه وجود ندارد.

 

دسته : تکنولوژی منبع : Toranji بازدید : 2513

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!